Díky akci PAMPERS UNICEF bylo vybráno téměř 750.000 vakcín

Ve druhém ročníku kampaně Pampers UNICEF „1 balení = 1 vakcína“, který v České republice probíhal od 1. března do 30. června, se podařilo získat prostředky na 749.557 vakcín.

Z každého balení označeného* výrobku Pampers UNICEF bylo předáno 0,07 USD organizaci UNICEF, která příspěvky využije v boji proti novorozeneckému a mateřskému tetanu v zemích třetího světa.

Milé překvapení

Ve srovnání s prvním ročníkem byla letošní kampaň dokonce ještě úspěšnější. Za srovnatelné období bylo letos vybráno o téměř dvě stě tisíc vakcín více.
„Po úspěchu první etapy kampaně „1 balení = 1 vakcína“ jsme samozřejmě doufali v dobré výsledky následujícího ročníku. Finální počet vakcín nás velmi příjemně překvapil a potěšil zároveň. Jsme rádi, že společné kampani Pampers UNICEF se v České republice daří, protože jde o iniciativu, která má rozhodně smysl,“ říká Ivan Krejčí, manažer pro externí vztahy ze společnosti Procter & Gamble.

Češi vítězí

Celkově bylo v regionu střední, východní a jižní Evropy, který zahrnuje kromě České republiky také Chorvatsko, Maďarsko, Slovensko a Slovinsko, získáno 2 075 169 vakcín.
„Češi se do kampaně zapojili opět o něco aktivněji. Podařilo se nám tak udržet prvenství v počtu vybraných vakcín. Na druhém místě skončili Maďaři, dále pak Chorvati, Slováci a Slovinci. Na výsledcích je tak vidět, že českým maminkám nejsou životy dětí lhostejné a o svou péči a lásku jsou schopné se podělit,“ dodává Ivan Krejčí.

Dárek pro novorozence

Letošní ročník kampaně Pampers UNICEF byl završen předáním finančního daru ve výši 500.000 Kč Fakultní nemocnici Motol. Úctyhodnou částku na pořízení speciálního inkubátoru věnovala Jednotce intenzivní péče novorozeneckého oddělení FN Motol společně značka Pampers a partner kampaně Pampers UNICEF společnost AHOLD, která v ČR provozuje supermarkety a hypermarkety Albert.
Vzhledem k narůstajícímu počtu předčasných porodů v České republice je tento dar velmi vítaný. Nový inkubátor kombinuje prohřívané lůžko s dvojstěnným inkubátorem a zajišťuje tak zdravotníkům a rodičům lepší přístup k dítěti. Konverze inkubátoru ve vyhřívané lůžko je velmi snadná a rychlá, což snižuje stresovou zátěž pro dítě i jeho okolí, která je způsobená nutností přenášet dítě z inkubátoru na lůžko.
„Díky tomuto daru je možné na Novorozenecké jednotce intenzivní péče ve Fakultní nemocnici Motol dále zajišťovat péči o nezralé novorozence v nadstandardní kvalitě,“ říká MUDr. Miloš Černý, z Fakultní Nemocnice Motol.

UNICEF a Světová zdravotnická organizace (WHO) předpokládají, že úplného vymýcení mateřského a novorozeneckého tetanu ve 46 zemích, kde stále představuje problém, by se dalo dosáhnout v roce 2012. Společně s maminkami chce Pampers pomoci UNICEF eliminovat tuto zákeřnou nemoc.
Podle odhadů zemře v současné době 140 000 dětí ročně na novorozenecký tetanus a až 30 000 žen na tetanus mateřský. Tato tragédie je úplně zbytečná a dá se jí snadno předejít, jak už dokázal očkovací program UNICEF.

*Speciálně označené výrobky
Výrobky, jejichž koupí přispějete na tento projekt, budou označeny nálepkou 1 balení = 1 vakcína navrženou zvláště pro tento účel. Mezi tyto výrobky patří: všechna takto označená balení plenek Pampers, všechna Jumbo balení plenek Sleep&Play a čtyřbalení všech variant vlhčených ubrousků Pampers (4ks v balení).

Ostatní varianty označených vlhčených ubrousků Pampers přispívají 1 vakcínou v jakékoliv kombinaci při nákupu 4 základních balení Pampers (72ks) nebo Clean&Play (63ks) nebo dvou dvojbalení Pampers (2x72ks) nebo Cean & Play (2x63ks).

Pro více informací o kampani „1 balení = 1 vakcína” navštivte www.pampers.cz.

 

1.7.2010 7:57 | autor: Redakce Babywebu

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@babyweb.cz

TOPlist