Mám na Pilates?

Pilates je systém efektivních cvičení, která se provádějí pomalu a přesně v souladu s kvalitním dýcháním, správným postavením jednotlivých částí těla a vysokou koncentrací. Tím celé tělo pracuje daleko intenzívněji.
foto: dvorak

Už jste přemýšlela, že byste začala s Pilates? Nevíte ale, co od hodin Pilates můžete očekávat? Nebojte se přijít na první hodinu. Níže se můžete dopředu podívat na některé pozice, se kterými se na lekcích setkáte.

Cvik posiluje břišní svalstvo a zvětšuje pohyblivost páteře.

Zahřívací cvik, zlepšuje výdrž břišních svalů, zvyšuje příjem kyslíku a stimuluje krevní oběh.

Cvik střídavě posiluje a protahuje břišní, hýžďové, zádové a stehenní svalstvo.

Cvik posiluje zejména břišní svalstvo, dále pak také hýžďové a stehenní svalstvo.

Cvik posiluje veškeré svalstvo na jedné straně těla, zatímco na druhé protahuje, stabilizuje trup, pracuje s rovnováhou.

Posiluje břišní svaly a celý střed těla, uvolňuje páteř, pracuje s rovnováhou.

Masíruje celá záda, protahuje zadní stranu dolních končetin, posiluje střed těla, stabilizuje trup, práce s rovnováhou.

Stabilizuje a posiluje celý trup, břišní, zádové a hýžďové svaly. Zvyšuje hybnost a uvolňuje páteř.

Posiluje celé zádové a břišní svalstvo, také svalstvo paží, hýždí a stehen, stabilizuje trup.


Posiluje břišní a zádové svalstvo, práce s rovnováhou, stabilizace celého trupu, velmi efektivní cvičení pro celé tělo.

Fotografie byly pořízeny pod odborným dohledem cvičitelky Pilates Aleny Podrazilové ve fitness centru Bugifit

Fotografie mají pouze informační charakter, nejsou míněny a nemají sloužit jako návod k domácímu cvičení. Cvičte pouze pod odborným dohledem.


Komentáře k článku
Počet komentářů: 0
Komentáře mohou vkládat pouze registrované a přihlášené uživatelky. Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Naposledy navštívené