Metoda Ludmily Mojžíšové pomáhá k miminku

Máme-li potíže s otěhotněním, měly bychom se nejprve rozcvičit, srovnat si pánev, a pokud do roka až dvou neotěhotníme, teprve pak bychom měly podstoupit hormonální a operativní vyšetření a léčbu. A jak cvičit? Nejlépe pomocí metody Ludmily Mojžíšové. Stoupenci této metody z řad zdravotnických pracovníků ji prosazují jako „Metodu první volby.“ Pokud zvažujete zkusit Mojžíšovu metodu, určitě přemýšlíte o tom, co vás čeká. Jaké cviky budete cvičit a na co jsou dobré?
foto: dvorak

Smyslem tohoto cviku je posílení břišní a hýžďových svalů a uvolnění svalů kolem bederní páteře a svalů dna pánevního.

Opět posilujeme břišní a hýžďové svaly, fixujeme pánev ve správném postavení.

Tímto cvikem protahujeme svaly podél páteře, zároveň je posilujeme, protahujeme prsní svaly, uvolňujeme svaly bederní a mobilizujeme bederní páteř.

Při tomto cvičení dochází k silnému uvolnění svalů podél dolní hrudní a bederní páteře a mobilizaci 4. a 5. bederního obratle a kosti křížové.

Posilujeme hýžďové svaly, především jejich dolní třetiny. Lze cvičit s pomocí partnera, který klade cvičící odpor.

Protažení přitahovačů stehen, ohybačů kyčlí, uvolnění křížokyčlobederního skloubení.

Smyslem cviku je uvolnění hrudní a bederní páteře, protažení svalů podél hrudní a bederní páteře. Protažení svalů šíje, posilování svalů břišních a hýžďových.

Uvolnění hrudní a přechodu krční a hrudní páteře do rotace, protažení svalů podél páteře, protažení svalů prsních a šíjových.

Cílem cviku je uvolnění krční, hrudní a bederní páteře do úklonu a protažení příslušných svalů podél páteře.

Fotografie byly pořízeny s odborným dohledem fyzioterapeutky Kateřiny Kmentové ve fitness centru Bugifit.

Fotografie mají pouze informační charakter, nejsou míněny a nemají sloužit jako návod k domácímu cvičení. Cvičte pouze pod odborným dohledem.

Komentáře k článku
Počet komentářů: 0
Komentáře mohou vkládat pouze registrované a přihlášené uživatelky. Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Naposledy navštívené