Monika v 17. tt: Cvičme v rytme

TĚHULKA LIVE! MONIKA Vždycky jsem byla spíše sportovní typ. Doma jsem chvíli nevydržela, a buď jsem jako dítě lítala venku, nebo po nějakých kroužcích. Za svůj život jsem vyzkoušela kdeco. Od baletu přes moderní tancování až po kick box a sebeobranu. Jenže s těhotenstvím jsem na sebe začala dávat větší pozor. Má oblíbená krav maga nepřipadala v úvahu, tak jsem se prostě začala šetřit.
foto: Fotopromě.cz

Foto z ateliéru Fotopromě.cz


V prvních třech měsících to v podstatě ani nijak nešlo. Obdivuju ženy, které i přes počáteční těhotenství chodí běhat, plavat, lyžovat, bruslit, no prostě něco dělat. Já se občas doma protáhla a měla obavy, abych nedělala cviky, které by miminku mohly ublížit.

Po skončení prvního trimestru jsem si řekla, že by to chtělo začít se trochu hýbat. A nejlépe pod dohledem zkušené cvičitelky. Našla jsem si cvičení v okolí a vyrazila. Šla jsem tam s pocitem, že to bude pohoda a hlavně nuda. Přeci jen dřív jsem měla výbornou fyzičku. Jenže fyzička se většinou těžce získává, ale extrémně rychle a snadno se ztrácí.

Cvičení pro těhotné začalo protažením na balonech. Zatím jsem byla v pohodě a i mě to bavilo. Jenže pak přišly na řadu gumičky. Takže posilování rukou a nohou. Moje čtyřměsíční nicnedělání o sobě dalo okamžitě vědět. Měla jsem pocit, že ruce jsou z kamene a nohy z betonu. V půlce cvičení jsem si musela opravdu odpočinout. Už jsem se naučila, že je vždycky lepší přiznat si, že něco nezvládám a jít se třeba napít, než se přemáhat a být za drsňačku. :-)

Následovalo lehké cvičení na břišní svaly, a to už naštěstí moje tělo zvládlo v pohodě. Byla jsem ráda, že aspoň něco. Každopádně cvičení mi dalo opravdu zabrat, ale určitě budu chodit dál, protože mě přeci nemůže skolit pár minut posilování.

Čtěte  také:

II. trimestr je pohoda

Všechny kamarádky říkaly, že druhý trimestr je parádní a mám si ho užít. A měly pravdu. Je mi dobře, bříško mě nijak neomezuje a z jídla už se mi zle nedělá. Jenže já chci všechno hned. Už bych chtěla výsledky testů, aby Piškotek kopal, aby mě lidi v metru pouštěli sednout a tak dále. Jenže ono to tak rychle nejde.

Už mi i moji blízcí říkali, že se mám uklidnit a že moc tlačím na pilu. Před lety mi jeden fyzioterapeut řekl, že neumím relaxovat. Prý bych měla dát na topení ptačí trus, oholit si hlavu a pustit relaxační hudbu.

Tak já jdu asi pro holicí strojek... :-)


Monika právě prožila 17. týden těhotenství. Vy také? Chcete vědět, co se v tomto týdnu děje s vaším tělem?

Komentáře k článku
Počet komentářů: 1
Obrázek uživatele Uživatelka Babyweb.cz
Uživatelka Baby...

Cvičení je určitě bezva ... a pomáhá, zejména později, když od rostoucího bříška začnou bolet záda.
Jinak s tím, že už bys chtěla aby Tě pouštěli lidé sednout v metru ... tak zrovna s tímhle bych moc nepočítala.
Já už jsem v 6. měsíci a čekám dvojčata ... takže břicho se už vážně nedá přehlédnout (nebo zaměnit s tloušťkou), ale stále mě ještě nikdo sednout nepustil :-)
Všichni musí najednou rychle něco lovit v tašce, číst si (i kdyby jen reklamní leták) nebo prostě koukat někam jinam.
A na to, abych někomu vysloveně říkala ať se laskavě zvedne, se vážně necítim.

Komentáře mohou vkládat pouze registrované a přihlášené uživatelky. Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Naposledy navštívené