Reklamoval jsem mobilní telefon a v prodejně po...

Reklamoval jsem mobilní telefon a v prodejně po mně chtějí 300 korun za jeho odbornou prohlídku. Vadu sice opravili, ale nevím, proč bych měla za něco platit, když mám telefon v záruce.

Odpověď

Opravdu se spotřebitelé právě v prodejnách mobilních telefonů ještě občas setkávají s tím, že po nich prodávající chce jakýsi „diagnostický“ poplatek (názvy bývají různé). Prodejna na to absolutně žádné právo nemá, takže trvejte na vrácení opraveného telefonu bez poplatku a pokud by vám ho nechtěli vydat, obraťte se na Policii ČR, protože jde o protiprávní zadržování věci. Věci, které jsou v záruční době, musí prodávající opravit bezplatně, pokud se neprokáže, že si zákazník věc poškodil sám. Ale ani v případě neuznané reklamace si nemůže prodávající účtovat žádný poplatek.

Stránky

Nejnovější články

Naposledy navštívené