Tipy pro pohodové těhotenství

Těhotenství zcela mění nároky ženského těla na výživu. A proto velmi často vyžaduje nejen kompletní změnu stravovacích návyků, ale také životního stylu celkově. Proto vám přinášíme pár tipů, abyste období očekávání zvládla na výbornou.
foto: istock.com

Tip číslo 1: Jezte pestrou stravu

Je důležité, abyste dbala na vyváženou a pravidelnou stravu alespoň 5krát denně. Vhodným pomocníkem při dodržování přísunu optimálního množství vitamínů, minerálů a stopových prvků je multivitamín Centrum Materna, který byl vyvinut s ohledem na specifické potřeby budoucích maminek. Obsahuje například:

  • kyselinu listovou pro správný vývoj miminka,
  • jód pro správný vývoj nervové soustavy
  • a železo pro podporu krvetvorby a imunitního systému.

Tip číslo 2: Zajistěte si dostatečný přísun DHA

DHA je důležitá pro optimální vývoj zrakového ústrojí a nervového systému miminka a odborníci doporučují její průměrný příjem v množství 200 mg denně. Pro zajištění jejího dostatečného příjmu je třeba konzumovat alespoň 2 porce mořských ryb týdně. Kromě všech potřebných živin obsažených v jedné tabletě multivitamín Centrum Materna DHA obsahuje také kapsli s DHA. Jedna kapsle obsahuje přesně odborníky doporučené denní množství DHA.

Tip číslo 3: Zbytečně nezatěžujte ani svůj organismus, ani svého miminka

Vyvarujte se potravin s obsahem kofeinu. Totéž platí pro alkohol, cigarety a jiné látky, které významně zatěžují váš organismus a které by mohly negativně ovlivnit vývoj miminka. Místo toho naopak dbejte na dostatečný přísun živin. Kompletní složení multivitamínu Centrum Materna obsahuje tyto živiny ve vyváženém množství a doplní vám například:

  • selen a vitamín E pro zachycování volných radikálů,
  • vitamín C pro lepší přirozenou imunitu
  • a zinek pro podporu imunitního systému.
Komentáře k článku
Počet komentářů: 0
Komentáře mohou vkládat pouze registrované a přihlášené uživatelky. Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Naposledy navštívené