Základní tajemství pro dokonalou postavu

Do léta zbývá už jen pár měsíců a vy jste pořád nepřišla na to, jak získat svou dokonalou postavu? Nevěste hlavu!

zakladni_tajemstvi_pro_dokonalou_postavu-1100x618.jpg Zdroj: Shutterstock

V následujícím článku se dozvíte některá tajemství, která vám ve vašem hubnutí náramně pomůžou. Někteří lidé totiž své tělo trápí hladovkami a hodinami v posilovně a špatnými návyky mu mohou ublížit.

Pokud si chcete udržet zdravou a štíhlou postavu dlouhodobě a toužíte se vyhnout obávanému jo-jo efektu, doporučujeme vám si pročíst naše osvědčené rady.

Zapomeňte na striktní diety

Snad největší chyba, které se ale bohužel dopustí téměř každá žena. Vyhněte se drastickým dietám a nepijte žádné „zázračné nápoje“, díky kterým údajně zhubnete desítky kilogramů týdně. Tím totiž vašemu tělu ubližujete a za čas se to projeví.

Pokud chcete dlouhodobě změnit svou postavu, snažte se změnit svůj vlastní jídelníček. Jezte víc zeleniny, ovoce, vyhněte se smaženým pokrmům a fastfoodům. Snažte se více vařit doma a používejte kvalitní potraviny. Začněte zlehka a určete si menší cíle, které jsou splnitelné.

Zdravé a štíhlé tělo je o kompletní změně životního stylu. Nesmyslné diety vám tím pádem jsou úplně k ničemu, protože když se po nich vrátíte zpět k vašim stravovacím návykům, ocitnete se znovu na začátku.

Netrapte se hodiny v posilovně

Některé ženy si myslí, že čím víc času v posilovně stráví, tím víc kalorií spálí. To ale není pravda. Pokud strávíte ve fitness centru dvě hodiny a více, ztratíte sice nějaký tuk, ale také můžete přijít o svalovou hmotu.

Na začátek postačí, když si na cvičení vyhraníte 30–40 minut denně. Cvičit doporučujeme dvakrát až čtyřikrát týdně podle vašich možností a času. Co se týče pohybu, je dobré začít pozvolna a postupně zvyšovat náročnost.

Ze začátku můžete začít třeba rychlou chůzí, která bude trvat rovných 30 minut. Poté můžete zařadit běh. Skvělou alternativou je také jízda na bruslích, hraní volejbalu, aerobik, a další skupinové lekce.

Najděte si pohyb, který vás bude bavit a nebudete se do něj muset nutit. Uvidíte, že časem se začnete cítit silnější a výkonnější, což vás nakopne k ještě lepším výkonům.

Pitný režim je základ

V cestě za vysněnou postavou vám v ruce nesmí chybět láhev vody. Pitný režim je při hubnutí velmi důležitý, stejně důležitý jako jídelníček. Ideální by bylo vypít zhruba 2,5 litru čisté neperlivé vody denně.

Vyhněte se jakýmkoliv slazeným limonádám, přeslazeným čajům, džusům ze supermarketu a dalším slazeným nápojům. Mohou mít totiž na vaši postavu ještě horší dopad než nějaké tučné jídlo.

Čistá voda z vašeho těla vyplaví škodliviny a zároveň vám dodá energii. Ne nadarmo se také říká, že „hlad je převlečená žízeň“, takže když vás popadne hladovka, zkuste ji uhasit vodou.

Obrňte se trpělivostí

To je základ. Velké věci k vám nepřijdou hned, ale dají si na čas. Musíte se tedy obrnit trpělivostí a za žádnou cenu se svého snu nevzdávat.

První měsíce bývají nejtěžší, nebudete pozorovat téměř žádné změny a přesně v tuhle chvíli to většina žen vzdá. Nepatřete mezi odpadlíky, vytrvejte, držte se svých malých cílů, všímejte si svých malých pokroků a buďte na sebe pyšná. Kdyby to bylo jednoduché, dělal by to přeci každý.

Cesta za vaší vysněnou postavou je dlouhá a trnitá, ale na jejím konci vás čeká sladká odměna – zdravé a štíhlé tělo, více energie, cvičení vás bude bavit a bude vaším koníčkem a zdravý životní styl už bude zkrátka vaší součástí.

23.3.2020 11:00 | autor: Terezie Gáborová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@babyweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznetev zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist