Milý tatínku,

16.4.2013 (7:38) #892808 a akraRegistrovaný uživatel Milý tatínku,   naprosto s Vámi souhlasím v tom, že reklama zaměřená na děti není správná z morálního hlediska a děti se reklamně nedokážou bránit. Ale také souhlasím s názorem Marico: „spíš než bojovat s větrnými mlýny je podle mě užitečnější naučit svoje dítě žít v současném světě.“ Reklama […]

#892808
a akra
Registrovaný uživatel

Milý tatínku,

 

naprosto s Vámi souhlasím v tom, že reklama zaměřená na děti není správná z morálního hlediska a děti se reklamně nedokážou bránit. Ale také souhlasím s názorem Marico: „spíš než bojovat s větrnými mlýny je podle mě užitečnější naučit svoje dítě žít v současném světě.“ Reklama je něco co je velice výdělečné a právě ta zaměřená na děti je jedna z nejvýdělečnějších. Také bych byla jednoznačně pro zrušení, ale vše má i druhou stránku. Na tomto můžete dítě naučit, že reklama neříká vždy pravdu a prostě ho naučit, aby byl imuní jako vy. Sama mám 2letou dcerku a také se snaží nakupovat kdejakou pitomost co se jí líbilo v TV, ale aspoň má holčička si to nechá vysvětlit. Dělám to způsobem, že jí povím, že toto nekoupíme, ale místo toho půjdeme… někam, kamkoliv… a začnu vyprávět co budeme dělat. Nenápadně kravinu vrátím do regálu a při tom povídání pomalinku postupujeme dál. U nás to zabírá. Prostě na blbost zapomene a soustředí se na něco jiného 🙂 Ale každý má dítě jiné a každému pomáhá něco jiného. Věřím, že se s tímto problémem také poperete.

 

Lenka

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@babyweb.cz

TOPlist