Jak na hubnutí po porodu. Proč nezačínat hned?

Také se vám stejně jako většině maminek nepodařilo nechat všechna nadbytečná kila v porodnici? Nevadí. Dnes se dozvíte, jak snadno s nimi zatočíte.

Po porodu zpět do formy. Kdy začít?

Jako čerstvá maminka si nejprve najděte svůj režim. Nikam nepospíchejte. Myslete hlavně na to, abyste byla zdravá a miminku tak dala kvalitní mateřské mléko. „Nejen s proteinovou dietou, ale i s jakoukoliv jinou redukční dietou začněte po ukončení kojení. Toxiny, které při rychlejším spalování tuků v těle vznikají, přecházejí do mateřského mléka, proto může i dieta ovlivnit jeho výživové hodnoty,“ upozorňuje výživová poradkyně a máma dvou dětí Martina Dvořáková.

Čerpejte energii z vlastních tukových zásob

Jakmile přestanete kojit, pusťte se do hubnutí naplno. Se shazováním kil navíc vám pomůže ketóza. Tj. stav, při kterém tělo spaluje vlastní tukové polštáře, aby vám dodalo energii. Do ketózy se dostanete snadnou úpravou jídelníčku. Stačí snížit sacharidy, přidat zdravé tuky, zeleninu a zajistit dostatek kvalitních bílkovin. Abyste si jídelníček nemusela skládat sama, vyzkoušejte proteinovou dietu.

Podle výše nadváhy si vyberete jeden ze 3 dietních plánů a za 2–4 dny se dostanete právě do ketózy, ve které příštích pár týdnů setrváte. Jojo efektu se bát nemusíte. Dietní plán se skládá ze 3 stejně dlouhých kroků, které vás pozvolna vrátí do běžného zdravého jídelníčku a vy tak jednoduše odstartujete svůj nový zdravý životní styl.

Na hubnutí nejste sama! Obraťte se na zkušené výživové poradkyně.

Jelikož jste neustále v jednom kole, uvítáte i časovou nenáročnost diety. Proteinová jídla a nápoje, např. omelety, palačinky, polévky, smoothie, kaše i těstoviny, připravíte za pár minut a často vám stačí pouze shaker a voda. Po ruce navíc máte proteinové tyčinky nebo croissant, když vás začne honit mlsná.

Když budete zdravě jíst, pravidelně se hýbat a nezapomenete ani na pitný režim, každodenní kolotoč hravě zvládnete a budete mít i spoustu energie.

 

7.5.2019 7:35| autor: Nikola Nevečeřalová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@babyweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznetev zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist