Máte doma nadané dítě?

Jedním z nejvýraznějších rozdílů mezi Maxíkovou jazykovou školkou a ostatními soukromými jazykovými školkami je spolupráce s Dětskou Mensou ČR. Znamená to, že Maxíkova jazyková školka je jen pro nadprůměrné děti?

Spolupráce s Dětskou Mensou ČR a Centrem Nádání, o.s., tedy dvěma nejvýznamnějšími organizacemi zabývající se rozvojem nejen intelektových schopností dětí v celé ČR, započala v r. 2008. Cílem této spolupráce bylo vyškolit pedagogy za využití nejnovějších poznatků v oboru předškolní výchovy a vzdělávání. Tímto unikátním projektem se stal projekt Metody Mensa NTC Learning. Aplikace této metody kombinuje různé techniky – motorická cvičení, učení symbolů, procvičování pozornosti, využití hudby a další – tak, aby stimuloval zvyšování počtu neuronových spojení (synapsí) v mozku. Nejedná se tedy o zvýšení inteligence, která je do značné míry vrozená, ale o zvyšování využitelné kapacity mozku dětí.

Trénink přispívá k rozvoji pohybové koordinace a motorických schopností. Ačkoliv trénink vede ke zvyšování intelektuálních schopností všech dětí bez rozdílu, nezanedbatelnou úlohu hraje také při identifikaci a rozvoji schopností u nadaných dětí. Nedílnou součástí projektu je spolupráce s rodiči, jejichž zapojení výrazně zvyšuje výsledky tréninku.

Na vývoji tréninku se podílel expertní tým lékařů, psychologů a pedagogů z několika zemí a v současnosti je využíván národními Mensami v Itálii, Srbsku, Maďarsku, Slovinsku, Bosně a ve Francii. Do pilotního projektu v České republice se zapojily školky v Praze, v Prostějově a v Brně.

Tento projekt byl v Maxíkově jazykové školce ztělesněn pod názvem MaxClever. Tato speciální aktivita, která je zabezpečena interním personálem, tak otevírá učitelům i rodičům nové možnosti, jak s dětmi cíleně pracovat. Cílem je zároveň zapojit do školkového dění i rodiče. A to nejen na lyžařském kurzu či školce v přírodě, anebo na prodloužených víkendech pro maminky či tatínky s dětmi, ale především díky této aktivitě můžeme nabídnout rodičům možnost trávit s dětmi více času, pozorovat jejich vývoj a spoluvytvářet tak hodnoty dítěte.

Tato speciální aktivita není pouze pro nadané děti, je pro všechny děti. Cílem je nabídnout dostupnou a kvalitní předškolní výchovu všem dětem bez rozdílu. Tohoto cíle je možné dosáhnout v okamžiku, kdy si rodiče dítěte dostatečně uvědomí důležitost kvalitní předškolní výchovy a vzdělávání. Kolik rodičů si uvědomuje a aktivně s dítětem pracuje např. v těchto oblastech? Pásmo intelektu, profil schopností dítěte (logické myšlení, verbální schopnosti, matematické schopnosti, prostorová představivost, koncentrace pozornosti, spolupráce s cizí autoritou apod.). Všechny tyto aspekty jsou součástí unikátní aktivity Maxíkovy jazykové školky MaxClever. A jak říká známý spisovatel, filosof, učitel, zpěvák a malíř Robert L. Fulghum: „Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce“. A to je krédem Maxíkovy jazykové školky…

29.9.2011 4:31| autor: Komerční prezentace

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist