Monika v 17. tt: Cvičme v rytme

TĚHULKA LIVE! MONIKA Vždycky jsem byla spíše sportovní typ. Doma jsem chvíli nevydržela, a buď jsem jako dítě lítala venku, nebo po nějakých kroužcích. Za svůj život jsem vyzkoušela kdeco. Od baletu přes moderní tancování až po kick box a sebeobranu. Jenže s těhotenstvím jsem na sebe začala dávat větší pozor. Má oblíbená krav maga nepřipadala v úvahu, tak jsem se prostě začala šetřit.

Foto z ateliéru Fotopromě.cz


V prvních třech měsících to v podstatě ani nijak nešlo. Obdivuju ženy, které i přes počáteční těhotenství chodí běhat, plavat, lyžovat, bruslit, no prostě něco dělat. Já se občas doma protáhla a měla obavy, abych nedělala cviky, které by miminku mohly ublížit.

Po skončení prvního trimestru jsem si řekla, že by to chtělo začít se trochu hýbat. A nejlépe pod dohledem zkušené cvičitelky. Našla jsem si cvičení v okolí a vyrazila. Šla jsem tam s pocitem, že to bude pohoda a hlavně nuda. Přeci jen dřív jsem měla výbornou fyzičku. Jenže fyzička se většinou těžce získává, ale extrémně rychle a snadno se ztrácí.

Cvičení pro těhotné začalo protažením na balonech. Zatím jsem byla v pohodě a i mě to bavilo. Jenže pak přišly na řadu gumičky. Takže posilování rukou a nohou. Moje čtyřměsíční nicnedělání o sobě dalo okamžitě vědět. Měla jsem pocit, že ruce jsou z kamene a nohy z betonu. V půlce cvičení jsem si musela opravdu odpočinout. Už jsem se naučila, že je vždycky lepší přiznat si, že něco nezvládám a jít se třeba napít, než se přemáhat a být za drsňačku. 🙂

Následovalo lehké cvičení na břišní svaly, a to už naštěstí moje tělo zvládlo v pohodě. Byla jsem ráda, že aspoň něco. Každopádně cvičení mi dalo opravdu zabrat, ale určitě budu chodit dál, protože mě přeci nemůže skolit pár minut posilování.

Čtěte  také:

II. trimestr je pohoda

Všechny kamarádky říkaly, že druhý trimestr je parádní a mám si ho užít. A měly pravdu. Je mi dobře, bříško mě nijak neomezuje a z jídla už se mi zle nedělá. Jenže já chci všechno hned. Už bych chtěla výsledky testů, aby Piškotek kopal, aby mě lidi v metru pouštěli sednout a tak dále. Jenže ono to tak rychle nejde.

Už mi i moji blízcí říkali, že se mám uklidnit a že moc tlačím na pilu. Před lety mi jeden fyzioterapeut řekl, že neumím relaxovat. Prý bych měla dát na topení ptačí trus, oholit si hlavu a pustit relaxační hudbu.

Tak já jdu asi pro holicí strojek… 🙂


Monika právě prožila 17. týden těhotenství. Vy také? Chcete vědět, co se v tomto týdnu děje s vaším tělem?

b633476599250586131.jpg

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist