Zdravá svíčková

Ingredience: 350 g mražené zeleniny na svíčkovou45 g sojových kostek 200 g těstovin2 cibule3 bobkové listymleté černé kořenímletá červená paprikasójová omáčkahořčicemletý muškátový ořechsůlolej Popis přípravy: Sojové kostky namočíme, přidáme k nim sojovou omáčku. Změklé kostky opražíme na oleji, přidáme nakrájenou cibuli, 3 kávové lžičky hořčice, mleté černé koření a mletou červenou papriku. Zeleninu na svíčkovou podusíme vedle […]

Ingredience:

350 g mražené zeleniny na svíčkovou
45 g sojových kostek
200 g těstovin
2 cibule
3 bobkové listy
mleté černé koření
mletá červená paprika
sójová omáčka
hořčice
mletý muškátový ořech
sůl
olej

Popis přípravy:

Sojové kostky namočíme, přidáme k nim sojovou omáčku. Změklé kostky opražíme na oleji, přidáme nakrájenou cibuli, 3 kávové lžičky hořčice, mleté černé koření a mletou červenou papriku. Zeleninu na svíčkovou podusíme vedle v kastrolku na cibulce s bobkovým listem, černým kořením a později podlejeme vodou. Asi za 20 minut bude zelenina měkká, takže ji můžete rozmixovat, podle potřeby dolít vodou, přidat muškátový oříšek, osolit a nechat přejít varem. Hotovou omáčku podáváme se sojovými kostkami. Jako přílohu uvaříme těstoviny nebo můžete připravit třeba špaldový knedlík.

Zdroj: www.jimebio.cz

Více o tématu: zelenina

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist