Klademe důraz na služby

Každý, kdo cestuje, ví, jak důležité je myslet na vhodné cestovní pojištění. A to jak při cestách za sportem tak i za odpočinkem.

Jaké trendy jsou v poslední době na trhu cestovního pojištění?

Trendem je sjednávat pojištění prostřednictvím internetu, online. Důvodem je zejména to, že je tato služba velmi rychlá, klientsky komfortní a srozumitelná. Letos jsme tento systém zjednodušili, zkrátili jsme počet kroků, které vedou ke sjednání pojištění. V polovině května jsme také spustili aplikaci pro mobilní telefony, která klientům dává možnost sjednat pojištění i touto cestou. Stačí jen z mobilu vstoupit na stránky www.evropska.cz, klient je automaticky přesměrován do aplikace ve které ve třech krocích má možnost pojištění sjednat a zaplatit platební kartou.

Přichystali jste pro klienty před hlavní sezonou nějakou novinku?

Uvedli jsme na trh v loňském roce oblíbený sezónní produkt SunLight, který reflektuje situaci na trhu individuálních cest. Je to pojištění pro individuální dovolenou, které je výhodné pro rodiny. Uvědomujeme si totiž, že i vlivem dozvuků ekonomické krize je rozpočet rodin napjatý a způsob, jakým rodiny cestují, se změnil. Převládají kratší cesty, které jsou méně nákladné. Rodiny často preferují blízké destinace a cestují individuálně. Přesně toto je klient, který využívá pojištění přes internet, a měl by si jednoduchým způsobem sjednat zajímavé pojištění, jež pokrývá základní rizika cesty.

V Česku je střední vrstva, která roste. a už ví, že u pojištění, má-li mít nějakou hodnotu, je klíčová služba. Záleží na tom, jak rychle a kde je pojišťovna schopná pomoci, jakým způsobem je zajištěné ošetření klienta, jaká je kvalita ošetření, jak jsme schopní přepravit lidi se zdravotním omezením zpět do Česka, jak rychle probíhá likvidace pojistné události, když klient uplatní škodu, jakým způsobem je vůbec třeba škodu nahlásit. Opticky totiž pojištění mnohdy v různých pojišťovnách vypadá velmi podobně, ale prakticky pak nejsou nejdůležitější pojistné částky, ale to, co se skrývá uvnitř. Naše strategie je, aby služby byly zdravé i zevnitř. O službách uvažujeme tak, jako bychom je stavěli pro sebe. Řekneme si, co je pro nás důležité, když cestujeme, na co spoléháme. Naší konkurenční výhodou je právě to, že se snažíme být lepší ve službách. Pojištění se věnujeme do hloubky a vymýšlíme proto pojištění, které zmírní dopady rizik spojených s cestováním.

Jsou také klienti, kteří dávají přednost celoročnímu pojištění. Co v této oblasti nabízíte?

Střední vrstva cestuje častěji, za různým účelem, za byznysem, poznáváním, odpočinkem. A vidíme, že si tito lidé kupují dlouhodobější pojištění. Proto je pro nás důležité nabízet celoroční pojištění, které je pro klienty dostatečně atraktivní. Nově jsme zavedli vylepšené celoroční pojištění MultiTrip a z hlediska kvality a rozsahu patří k tomu nejlepšímu na trhu. Výhoda celoročního pojištění je, že se týká jakýchkoliv cest, má jediné omezení, že jednotlivá cesta nesmí být delší než 45 dnů. Účel cesty a rozsah pojištění jsou velmi široké – od pojištění léčby, přes pojištění odpovědnosti, zavazadel, úrazu, až po doplňková pojištění, jako je třeba pojištění zrušení cesty zakoupené od cestovní kanceláře. Z pohledu klienta je to komfortní v tom, že nemusí řešit, co si dopojistit, protože v rámci ročního pojištění je pojištěný komplexně. To je silný moment, který bude důležitý i v budoucnu.

Mimochodem, většina bankovních ústavů nabízí ke kreditním kartám službu cestovního pojištění. Ale všechno je pochopitelně dáno tím, jaká je cena cestovního pojištění. Je-li cena celoročního pojištění ve stovkách korun, kvalita také odpovídá stovkám korun.

Lidé tráví na cestách čas i provozováním různých riskantních sportů, adrenalinových aktivit a potřebují pojistit. Jak tyto aktivity do pojištění zahrnujete?

To je z pohledu pojištění vždycky složitější, protože riziko je podstatně vyšší. Pokud si ale chceme udržet pozici specialisty na trhu, je naším úkolem nabízet naše služby i v případě takovýchto speciálních aktivit. Proto jsme například letos zavedli pojištění Bike, které se týká provozování cyklistiky. Kromě toho, že je klient pojištěný na to, že se mu při cyklistice něco stane a je ho třeba léčit, má kompletně pojištěné i cyklistické vybavení. V případě, že dojde k odcizení kola, či k jeho poškození v průběhu dopravy, uhradíme i náhradní vybavení, když si kolo klient třeba pronajme. V neposlední řadě je tu otázka odpovědnosti, protože se bohužel stává, že cyklista způsobí škodu někomu jinému a i na to je u nás pojištěný. Novinku, pojištění Bike, nabízíme k celoročnímu pojištění je to balíček, který je vedle pojištění golfistů a provozovatelů vyloženě adrenalinových sportů třetí v řadě našich speciálních připojištění.

Máte i nějaké speciální pojištění pro maminky, které jsou již v očekávání potomka a chtějí ještě vyrazit na dovolenou?

Ne, žádné speciální pojištění nemáme, jelikož všechny naše produkty na tuto situaci pamatují a to skutečně v jedinečné podobě, jelikož Evropská nabízí pojištění pro maminky očekávající narození dítěte až do dvou měsíců před plánovaným datem porodu. Pojištění se pak samozřejmě vztahuje i na předčasný porod a péči o předčasně narozené miminko, takže se skutečně není čeho bát.

Komentáře k článku
Počet komentářů: 0
Komentáře mohou vkládat pouze registrované a přihlášené uživatelky. Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Naposledy navštívené