Užívala jsem lék Norethisteron. Po přestání…

Užívala jsem lék Norethisteron. Po přestání užívání léku jsem během 2 dnů otěhotněla. Nemůže to mít vliv na plod?

Odpověď

Pokud jste otěhotněla až po doužívání, je to bez naprosto žádného rizika.

28.8.2012 5:44

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist