ANTIBIOTIKA A OVULACE Brala jsem 3 měs….

ANTIBIOTIKA A OVULACE Brala jsem 3 měs. antibiotika.
Snažíme se o miminko. Dva měsíce jsem si měřila bazální teplotu a lékařka mi sdělila, že jsem žádnou ovulaci neměla. Zapříčinili to antibiotika?

Odpověď

Antibiotika by ovulaci ovlivňovat neměla, ale samozřejmě nic není 100%. Ovulaci mohou ovlivnit léky ze skupiny nestroidních antiflogistik, jako je například Ibalgin, Diclofenac, atp. Na straně druhé není pravidlem, že žena musí ovulovat každý měsíc.

28.8.2012 5:46

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist