Dobrý den chtěla jsem se vás zeptat,chtěla bych…

Dobrý den chtěla jsem se vás zeptat,chtěla bych moc otěhotnět ale mám strach jestli mi to půjde.9 měsíců mám injekční antikoncepci,byla jsem na ní tedy 3krát a teď už jít nechci a chci otěhotnět.Chtěla jsem se zeptat jestli po této antikoncepci nejsou nějaké problémy s otěhotněním a nebo nějaká rizika pro miminko.Mám už dvě děti a nikdy jsem s otěhotněním neměla problém ale je mi 27 let a po posledním dítěti mám 10kg nadváhu a dočetla jsem se že na otěhotnění to má taky vliv.Je to pravda?Co bych měla dělat abych lépe otěhotněla?

Odpověď

Po injekční antikoncepci může trvat déle, než se upraví cyklus a začne růst děložní sliznice a žena začně ovulovat. Na miminko antikoncepce vliv nemá.Co se týče nadváhy, ta může mít negativní vliv na početí. Proto před plánovaným početím dodržujte správnou životosprávu, jezte hodně ovoce a zeleniny. K redukci váhy pomůže i v rozumné míře fyzická aktivita.

28.8.2012 5:42

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist