Reklamoval jsem mobilní telefon a v prodejně po…

Reklamoval jsem mobilní telefon a v prodejně po mně chtějí 300 korun za jeho odbornou prohlídku. Vadu sice opravili, ale nevím, proč bych měla za něco platit, když mám telefon v záruce.

Odpověď

Opravdu se spotřebitelé právě v prodejnách mobilních telefonů ještě občas setkávají s tím, že po nich prodávající chce jakýsi „diagnostický“ poplatek (názvy bývají různé). Prodejna na to absolutně žádné právo nemá, takže trvejte na vrácení opraveného telefonu bez poplatku a pokud by vám ho nechtěli vydat, obraťte se na Policii ČR, protože jde o protiprávní zadržování věci. Věci, které jsou v záruční době, musí prodávající opravit bezplatně, pokud se neprokáže, že si zákazník věc poškodil sám. Ale ani v případě neuznané reklamace si nemůže prodávající účtovat žádný poplatek.

28.8.2012 5:42

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@babyweb.cz

TOPlist