Reklamoval jsem mobilní telefon a v prodejně po…

Reklamoval jsem mobilní telefon a v prodejně po mně chtějí 300 korun za jeho odbornou prohlídku. Vadu sice opravili, ale nevím, proč bych měla za něco platit, když mám telefon v záruce.

Odpověď

Opravdu se spotřebitelé právě v prodejnách mobilních telefonů ještě občas setkávají s tím, že po nich prodávající chce jakýsi „diagnostický“ poplatek (názvy bývají různé). Prodejna na to absolutně žádné právo nemá, takže trvejte na vrácení opraveného telefonu bez poplatku a pokud by vám ho nechtěli vydat, obraťte se na Policii ČR, protože jde o protiprávní zadržování věci. Věci, které jsou v záruční době, musí prodávající opravit bezplatně, pokud se neprokáže, že si zákazník věc poškodil sám. Ale ani v případě neuznané reklamace si nemůže prodávající účtovat žádný poplatek.

28.8.2012 5:42

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa těhotenství a mateřství?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@babyweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznetev zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist